Fotel Daniel

1890.00

    Fotel Daniel to estetyczny mebel, zachwycający minimalistycznym wyglądem i komfortem podczas użytkowania. Szerokie i wygodne siedzisko z dodatkową poduchą wypełniono wysokoelastyczną pianką. Wysokie, rozłożyste oparcie i podłokietniki pozwolą na chwile relaksu. Całość usytuowano na krótkich, drewnianych nóżkach.

    Wymiary: 

    wysokość: 120 cm

    szerokość siedziska: 67 cm, 

    głębokość całkowita: 92 cm, 

    szerokość całkowita: 82 cm, 

    głębokość siedziska: 92 cm, 

    wysokość siedziska: 45 cm

    Termin realizacji: 30-40 dni roboczych

    Kraj produkcji: Polska

    Odwzorowujemy z największą starannością nie tylko same meble, ale również barwy drewna i kolory tkanin. Pamiętaj, że każdy monitor wyświetla kolory w nieco inny sposób.

    W sklepie Decostreet zachęcamy do zamówienia darmowych próbek materiałów, dzięki którym można dokładnie ocenić jaki kolor, fakturę, właściwości posiada tkanina, a tym samym określić, czy pasują one do naszych wnętrz, potrzeb i wymagań.

    Przy zamawianiu próbek tkanin bardzo proszę o podanie:

    1. Produkt(-y), który Państwa interesuje

    2. Kolor tkaniny

    3. Rodzaj tkaniny (np. welur,plusz,eko skóra,skóra naturalna, szenile, etc)

    4. Adres do wysyłki próbek oraz telefon dla kuriera :)

    Napisz maila: sklep@decostreet.pl lub zadzwoń: +48 792 802 839 i zamów próbki :)

    1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji sprawdzisz w karcie konkretnego produktu i jest uzależniony od rodzaju produktu. Czas realizacji produktów, które są na magazynie to 2 dni robocze. Czas realizacji większości mebli na zamówienie wynosi od 21 do 40 dni roboczych. Czas oczekiwania na obrazy to 5-7 dni roboczych. Pamiętaj, że do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przez kuriera + 1-2 dni robocze.

    2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie?

    Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, drogą mailową lub telefonicznie. Zawsze wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na Twojego maila.

    3. Ile kosztuje dostawa?

    Koszt transportu jest uzależniony od wagi, gabarytów i objętości towarów oraz ilości nadanych paczek. Koszt dostawy można sprawdzić w koszyku przy składaniu zamówienia lub poprzez kontakt z naszym sklepem.

    4. Czy w cenie dostawy mebli wliczona jest także usługa wniesienia ich do mieszkania?

    Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nieprzekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wniesienia cięższych przesyłek, w związku z tym prosimy o przygotowanie się na taką sytuację.

    Meble wielkogabarytowe (np. sofa) doręczane są w systemie „burt-burta” czyli do miejsca, gdzie kierowca może dojechać samochodem. Pamiętaj jednak, że przy wyładunku i wniesieniu mebli najczęściej potrzebne są co najmniej dwie osoby. Zawsze przed dostawą informujemy o takiej sytuacji, aby klient mógł się przygotować na taką ewentualność.

    UWAGA:

    Przy określonych zamówieniach wielkogabarytowych można zlecić dodatkową usługę wniesienia mebli. Wiąże się to z dodatkową opłatą. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy jeżeli są Państwo zainteresowani taką usługą.

    5. W jaki sposób dostarczacie zamówione meble?

    Korzystamy z usług firmy kurierskiej Pocztex, DPD, DHL. Przy większych gabarytowo i wagowo zamówieniach korzystamy z firm spedycyjnych i transportowych.

    6. Czy meble, które są w ofercie, objęte są gwarancją?

    Na wszystkie nasze meble udzielamy co najmniej 2 lata gwarancji.

    7. Czy mogę wysłać wam własny materiał do obicia krzeseł?

    Oczywiście. Jeśli prześlesz nam swój materiał, tapicer obije nim zamówione meble. Napisz do nas w tej sprawie.

    8. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych mebli?

    W większości przypadków nie ma możliwości osobistego odbioru mebli przez klientów indywidualnych.

    Istnieje możliwość odebrania drobnych artykułów jak obrazy, pojedyncze pufy, krzesła w Forum Designu w Krakowie po wcześniejszym ustaleniu - napisz do nas w tej sprawie.

    9. Czy możliwa jest wysyłka mebli za granicę? / IS IT POSSIBLE TO SHIP FURNITURE ABROAD?

    Tak, mamy możliwość dostarczenia mebli na terenie całej Unii Europejskiej. W celu wyceny kosztów transportu potrzebujemy adres z kodem pocztowym.

    If you are interested in delivery outside of Poland, please contact us by email or phone -  sklep@decostreet.pl ,  +48 792 802 839.

    10. Czy muszę zapłacić z góry za meble?

    Nie, nie musisz. Jeżeli są to produkty na zamówienie możesz zapłacić 30% zaliczki a resztę przed dostawą.

    11. Czy można zmienić zamówienie po przyjęciu go przez nas do realizacji?

    Tak, jednak prosimy o zgłoszenie zmian najpóźniej dzień po jego złożeniu. Jest to szczególnie istotne jeśli chodzi o meble i obrazy na zamówienie.

    12. Jak przebiega zakup mebli na raty - ustalanie ilości oraz wielkości rat?

    Jeżeli interesuje Cię zakup na raty, możesz skorzystać z usługi PAYURATY.

    Po zaznaczeniu tej opcji płatności zostaniesz przeniesiony na stronę PAYU, który obsługuję ten proces i do niego należy kierować szczegółowe pytania dotyczące tej opcji płatności.

    13. Czy można zwrócić zakupiony produkt?

    Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    Pamiętaj jednak, że prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku świadczeń, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Czyli w naszym przypadku wszystkie meble tworzone na zamówienie.

    14. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ MODYFIKACJI MEBLI?

    Większość mebli dostępnych w naszym sklepie można spersonalizować, czyli dostosować do swoich potrzeb i indywidualnej przestrzeni. Oferujemy Państwu możliwość wyboru tkaniny oraz wybarwienia drewna. Również zmianę wymiarów.

    Przekaż nam wszystkie informacje dotyczące proponowanych zmian, a skontaktujemy się z Tobą zwrotnie i ustalimy, czy podane wytyczne są możliwe do zrealizowania.

    15. CZY MOŻNA OBEJRZEĆ MEBLE LUB OBRAZY GDZIEŚ NA ŻYWO?

    Aktualnie posiadamy kilka produktów w Forum Designu w Krakowie. Aby upewnić się czy posiadany towar jest na stanie Forum Designu prosimy o kontakt.

    16. CZY ZMIENIAJĄC WYMIAR MEBLI SĄ ZA TO DODATKOWE OPŁATY?

    Każdy przypadek jest rozpatrzony indywidualnie. Prosimy o przesłanie zapytania, jeżeli zmiany będą możliwe do wprowadzenie otrzymają Państwo również wycenę.

    17. Czy otrzymam bezpłatnie próbki tkanin przed złożeniem zamówienia?

    Oczywiście. Wystarczy, że prześlesz nam swój adres i listę próbników, a wyślemy je do Ciebie pocztą / kurierem / paczkomatem.

    Więcej informacji tutaj - Zamów bezpłatne próbki tkanin

    Udostępnij

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów