Hoker Paris Wood 75cm czerwony jesion

249.00

Hoker Paris Wood 75cm czerwony jesion
  • Szerokość: 42 cm
  • Wysokość: 75 cm
  • Głębokość: 42 cm
  • Czas realizacji: 2 dni robocze

Hoker Paris Wood to połączenie dwóch materiałów i dwóch odmiennych stylów. Surowy klimat metalu połączono ze szlachetnością naturalnego drewna. Industrialny charakter hokera podkreślają widoczne łączenia i spawania, całość przełamuje siedzisko wykonane z naturalnego drewna jesionowego. Stołek barowy Paris Wood i dostępny jest w kilku wersjach kolorystycznych.

Wymiary:
Wysokość: 75 cm
Szerokość: 42 cm
Głębokość: 42 cm
Szerokość siedziska: 31 cm

Odwzorowujemy z największą starannością nie tylko same meble, ale również barwy drewna i kolory tkanin. Pamiętaj, że każdy monitor wyświetla kolory w nieco inny sposób.

W sklepie Decostreet zachęcamy do zamówienia darmowych próbek materiałów, dzięki którym można dokładnie ocenić jaki kolor, fakturę, właściwości posiada tkanina, a tym samym określić, czy pasują one do naszych wnętrz, potrzeb i wymagań.

Przy zamawianiu próbek tkanin bardzo proszę o podanie:

1. Produkt(-y), który Państwa interesuje

2. Kolor tkaniny

3. Rodzaj tkaniny (np. welur,plusz,eko skóra,skóra naturalna, szenile, etc)

4. Adres do wysyłki próbek oraz telefon dla kuriera :)

Napisz maila: sklep@decostreet.pl lub zadzwoń: +48 792 802 839 i zamów próbki :)

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji sprawdzisz w karcie konkretnego produktu i jest uzależniony od rodzaju produktu. Czas realizacji produktów, które są na magazynie to 2 dni robocze. Czas realizacji większości mebli na zamówienie wynosi od 21 do 40 dni roboczych. Czas oczekiwania na obrazy to 5-7 dni roboczych. Pamiętaj, że do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przez kuriera + 1-2 dni robocze.

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie?

Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, drogą mailową lub telefonicznie. Zawsze wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na Twojego maila.

3. Ile kosztuje dostawa?

Koszt transportu jest uzależniony od wagi, gabarytów i objętości towarów oraz ilości nadanych paczek. Koszt dostawy można sprawdzić w koszyku przy składaniu zamówienia lub poprzez kontakt z naszym sklepem.

4. Czy w cenie dostawy mebli wliczona jest także usługa wniesienia ich do mieszkania?

Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nieprzekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wniesienia cięższych przesyłek, w związku z tym prosimy o przygotowanie się na taką sytuację.

Meble wielkogabarytowe (np. sofa) doręczane są w systemie „burt-burta” czyli do miejsca, gdzie kierowca może dojechać samochodem. Pamiętaj jednak, że przy wyładunku i wniesieniu mebli najczęściej potrzebne są co najmniej dwie osoby. Zawsze przed dostawą informujemy o takiej sytuacji, aby klient mógł się przygotować na taką ewentualność.

UWAGA:

Przy określonych zamówieniach wielkogabarytowych można zlecić dodatkową usługę wniesienia mebli. Wiąże się to z dodatkową opłatą. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy jeżeli są Państwo zainteresowani taką usługą.

5. W jaki sposób dostarczacie zamówione meble?

Korzystamy z usług firmy kurierskiej Pocztex, DPD, DHL. Przy większych gabarytowo i wagowo zamówieniach korzystamy z firm spedycyjnych i transportowych.

6. Czy meble, które są w ofercie, objęte są gwarancją?

Na wszystkie nasze meble udzielamy co najmniej 2 lata gwarancji.

7. Czy mogę wysłać wam własny materiał do obicia krzeseł?

Oczywiście. Jeśli prześlesz nam swój materiał, tapicer obije nim zamówione meble. Napisz do nas w tej sprawie.

8. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych mebli?

W większości przypadków nie ma możliwości osobistego odbioru mebli przez klientów indywidualnych.

Istnieje możliwość odebrania drobnych artykułów jak obrazy, pojedyncze pufy, krzesła w Forum Designu w Krakowie po wcześniejszym ustaleniu - napisz do nas w tej sprawie.

9. Czy możliwa jest wysyłka mebli za granicę? / IS IT POSSIBLE TO SHIP FURNITURE ABROAD?

Tak, mamy możliwość dostarczenia mebli na terenie całej Unii Europejskiej. W celu wyceny kosztów transportu potrzebujemy adres z kodem pocztowym.

If you are interested in delivery outside of Poland, please contact us by email or phone -  sklep@decostreet.pl ,  +48 792 802 839.

10. Czy muszę zapłacić z góry za meble?

Nie, nie musisz. Jeżeli są to produkty na zamówienie możesz zapłacić 30% zaliczki a resztę przed dostawą.

11. Czy można zmienić zamówienie po przyjęciu go przez nas do realizacji?

Tak, jednak prosimy o zgłoszenie zmian najpóźniej dzień po jego złożeniu. Jest to szczególnie istotne jeśli chodzi o meble i obrazy na zamówienie.

12. Jak przebiega zakup mebli na raty - ustalanie ilości oraz wielkości rat?

Jeżeli interesuje Cię zakup na raty, możesz skorzystać z usługi PAYURATY.

Po zaznaczeniu tej opcji płatności zostaniesz przeniesiony na stronę PAYU, który obsługuję ten proces i do niego należy kierować szczegółowe pytania dotyczące tej opcji płatności.

13. Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Pamiętaj jednak, że prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku świadczeń, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Czyli w naszym przypadku wszystkie meble tworzone na zamówienie.

14. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ MODYFIKACJI MEBLI?

Większość mebli dostępnych w naszym sklepie można spersonalizować, czyli dostosować do swoich potrzeb i indywidualnej przestrzeni. Oferujemy Państwu możliwość wyboru tkaniny oraz wybarwienia drewna. Również zmianę wymiarów.

Przekaż nam wszystkie informacje dotyczące proponowanych zmian, a skontaktujemy się z Tobą zwrotnie i ustalimy, czy podane wytyczne są możliwe do zrealizowania.

15. CZY MOŻNA OBEJRZEĆ MEBLE LUB OBRAZY GDZIEŚ NA ŻYWO?

Aktualnie posiadamy kilka produktów w Forum Designu w Krakowie. Aby upewnić się czy posiadany towar jest na stanie Forum Designu prosimy o kontakt.

16. CZY ZMIENIAJĄC WYMIAR MEBLI SĄ ZA TO DODATKOWE OPŁATY?

Każdy przypadek jest rozpatrzony indywidualnie. Prosimy o przesłanie zapytania, jeżeli zmiany będą możliwe do wprowadzenie otrzymają Państwo również wycenę.

17. Czy otrzymam bezpłatnie próbki tkanin przed złożeniem zamówienia?

Oczywiście. Wystarczy, że prześlesz nam swój adres i listę próbników, a wyślemy je do Ciebie pocztą / kurierem / paczkomatem.

Więcej informacji tutaj - Zamów bezpłatne próbki tkanin

Udostępnij

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów