+48 792 802 839 (11:00-18:00) sklep@decostreet.pl
Dostawa

DOSTAWA NA TERENIE POLSKI

MAŁE GABARYTY (dekoracje, tekstylia, obrazy, małe meble) - przesyłka kurierska za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, DPD, UPS, Pocztex.

DUŻE GABARYTY (m.in sofy, narożniki, fotele) - wysyłka za pośrednictwem firmy Zadbano, pozostałe firmy spedycyjne i transportowe specjalizującymi się w tego typu dostawach.

Staramy się, aby wysyłany do Państwa towar był jak najlepiej zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem (wykorzystujemy folię bąbelkową, wypełniacze, folię stretch, palety, etc). Wysyłka towaru jest ubezpieczona.

DOSTAWA PREMIUM Z WNIESIENIEM - Kompleksowa usługa dostawy świadczona przez firmę ZADBANO. Koszty dostawy PREMIUM obliczane są indywidualnie, prosimy o kontakt.

CZAS DOSTAWY - małe gabaryty są zazwyczaj dostarczane w ciągu 1-3 dni roboczych. Przy dostawach dużych gabarytów oraz dostawie PREMIUM czas dostawy wynosi od 2 do 8 dni roboczych.

CZY W CENIE DOSTAWY MEBLI JEST USŁUGA WNIESIENIA? - koszt dostawy obejmuje wniesienie przy przesyłkach o wadze poniżej poniżej 30 kg i objętości 0,2m3. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wniesienia cięższych przesyłek, w związku z tym prosimy o przygotowanie się na taką sytuację.

Meble wielkogabarytowe (np. sofa) doręczane są w systemie „burt-burta” czyli do miejsca, gdzie kierowca może dojechać samochodem. Pamiętaj jednak, że przy wyładunku i wniesieniu mebli najczęściej potrzebne są co najmniej dwie osoby. Zawsze przed dostawą informujemy o takiej sytuacji, aby klient mógł się przygotować na taką ewentualność.

UWAGA: Przy określonych zamówieniach wielkogabarytowych można zlecić dodatkową usługę wniesienia mebli. Wiąże się to z dodatkową opłatą. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy jeżeli są Państwo zainteresowani taką usługą.

ODBIÓR OSOBISTY MEBLI - W większości przypadków nie ma możliwości osobistego odbioru mebli przez klientów indywidualnych.

Istnieje możliwość odebrania drobnych artykułów jak obrazy, pojedyncze pufy, krzesła w naszym Showroomie we Wrocławiu, ul. Stysia 35A, po wcześniejszym ustaleniu szczegółów. Prosimy o kontakt w tej sprawie.

DOSTAWA MIĘDZYNARODOWA

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem i adresem dostawy za granicą prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy sklep@decostreet.pl , Tel. +48 792 802 839

If you are interested in delivery abroad (outside of Poland), please contact us by phone or email.

JAK SPRAWDZIĆ KOSZTY DOSTAWY?

Dodaj wszystkie produkty do koszyka, następnie wybierz sposób dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie podliczone koszty dostawy wybranych przez Ciebie produktów. Koszt dostawy zależy od: gabarytów i wagi przedmiotu oraz ilości zamówionego towaru.

BEZPIECZNA DOSTAWA

  • Staramy się, aby wysyłany do Państwa towar był jak najlepiej zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem.
  • Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia.
  • Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nieprzekraczającej 30 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia cięższych przesyłek, w związku z tym prosimy o przygotowanie się na taką sytuację.
  • Meble wielkogabarytowe (np. sofa) doręczane są w systemie „burt-burta” czyli do miejsca, gdzie kierowca może dojechać samochodem.
  • Istnieje możliwość zamówienia dostawy z wniesieniem, prosimy o kontakt w celu wyceny.

Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne - jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy nie ma przetarć na tapicerce, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie lub filmowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!
Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony