Ceny dostawy już od 15 zł
sklep@decostreet.pl | Tel. +48 792 802 839

Dostawa

Podstawową formą dostarczania zamówień jest przesyłka kurierska za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, DPD, UPS, Pocztex, DTS, GLX, GEIS.

Staramy się, aby wysyłany do Państwa towar był jak najlepiej zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem (wykorzystujemy folię bąbelkową, wypełniacze, folię stretch, palety, etc). Wysyłka towaru jest ubezpieczona. 

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem i adresem dostawy za granicą prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (sklep@decostreet.pl , Tel. +48 792 802 839)

Jakie są koszty dostawy?

Kurier

Waga Cena brutto
do 28 kg 15,00 zł
29-59 kg 29,99 zł
60-80 kg 49,99 zł
81-199 kg 99,00 zł

Transport premium (z wniesieniem)

Waga Cena brutto
od 80 kg - 200 kg 199,00 zł
od 201 kg - 300 kg 299,00 zł

Jak sprawdzić koszt dostawy?

Dodaj wszystkie produkty do koszyka, następnie wybierz sposób dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie podliczone koszty dostawy wybranych przez Ciebie produktów.

Koszt dostawy zależy od: gabarytów i wagi przedmiotu oraz ilości zamówionego towaru.

Co to jest Transport Premium?

Transport dedykowany przede wszystkim meblom wielkogabarytowym (produktom powyżej 31 kg), gdzie w większości przypadków firmy kurierskie nie oferują usługi wniesienia. 

Transport Premium jest obsługiwany przez wyspecjalizowaną firmę transportową DTS.

Na czym to polega?

W ramach usługi otrzymujesz:

1. Wniesienie mebli niezależnie od piętra - nawet w budynkach, które nie są wyposażone w windę. Kwestie organizacyjne transportu leżą po stronie kuriera, jednak Klient musi przed dokonaniem zamówienia sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej). Sprzedawca i kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty.

2. Rozpakowanie mebli i sprawdzenie czy nie ma uszkodzenie i wszystko jest w porządku

3. Ustawienie mebli we wskazanym miejscu

4. Wyrzucenie zbędnych opakowań, foli, styropianu, stretch do wskazanego przez klienta pojemnika

5. Badanie satysfakcji klienta - po każdej usłudze 

Uwaga!

  • Staramy się, aby wysyłany do Państwa towar był jak najlepiej zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem.
  • Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia.
  • Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nie przekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia cięższych przesyłek, w związku z tym prosimy o przygotowanie się na taką sytuację.

Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!
Uwaga! Kurierzy są szkoleni aby wpisywać do protokołu niepełne informacje, które są potem podstawą do odrzucenia reklamacji! Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie lub filmowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!
Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów