+48 792 802 839 (11:00-18:00) sklep@decostreet.pl
FAQ | DECOSTREET

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji sprawdzisz w karcie konkretnego produktu i jest uzależniony od rodzaju produktu. Czas realizacji produktów, które są na magazynie to 2-5 dni robocze. 3-10 dni roboczych. Pamiętaj, że do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przez kuriera + 1-7 dni robocze.

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie?

Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, drogą mailową lub telefonicznie. Zawsze wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na Twojego maila.

3. Ile kosztuje dostawa?

Koszt transportu jest uzależniony od wagi, gabarytów i objętości towarów oraz ilości nadanych paczek. Koszt dostawy można sprawdzić w koszyku przy składaniu zamówienia lub poprzez kontakt z naszym sklepem.

4. Czy w cenie dostawy mebli wliczona jest także usługa wniesienia ich do mieszkania?

Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nieprzekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wniesienia cięższych przesyłek, w związku z tym prosimy o przygotowanie się na taką sytuację.

Meble wielkogabarytowe (np. sofa) doręczane są w systemie „burt-burta” czyli do miejsca, gdzie kierowca może dojechać samochodem. Pamiętaj jednak, że przy wyładunku i wniesieniu mebli najczęściej potrzebne są co najmniej dwie osoby.

Zawsze przed dostawą informujemy o takiej sytuacji, aby klient mógł się przygotować na taką ewentualność.

UWAGA:

Przy określonych zamówieniach wielkogabarytowych można zlecić dodatkową usługę wniesienia mebli. Wiąże się to z dodatkową opłatą. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy jeżeli są Państwo zainteresowani taką usługą.

5. W jaki sposób dostarczacie zamówione meble?

Przy małych gabarytach (dekoracje, małe meble) korzystamy z usług firmy kurierskich: Pocztex, DPD, DHL. Przy większych gabarytowo i wagowo zamówieniach korzystamy z firm spedycyjnych i transportowych.

6. Czy meble, które są w ofercie, objęte są gwarancją?

Na wszystkie nasze meble udzielamy co najmniej 2 lata gwarancji.

7. Czy mogę wysłać wam własny materiał do obicia krzeseł?

Oczywiście. Jeśli prześlesz nam swój materiał, tapicer obije nim zamówione meble. Napisz do nas w tej sprawie.

8. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych mebli?

W większości przypadków nie ma możliwości osobistego odbioru mebli przez klientów indywidualnych.

Istnieje możliwość odebrania drobnych artykułów jak obrazy, pojedyncze pufy, krzesła w naszym Showroomie we Wrocławiu, ul. Stysia 35A, po wcześniejszym ustaleniu.

9. Czy możliwa jest wysyłka mebli za granicę?

Tak, mamy możliwość dostarczenia mebli na terenie całej Unii Europejskiej. W celu wyceny kosztów transportu potrzebujemy adres z kodem pocztowym.

10. Czy muszę zapłacić z góry za meble?

Nie, nie musisz. Jeżeli są to produkty na zamówienie możesz zapłacić 30% zaliczki a resztę przed dostawą. Skontaktuj się z znami w tej sprawie.

11. Czy można zmienić zamówienie po przyjęciu go przez nas do realizacji?

Tak, jednak prosimy o zgłoszenie zmian najpóźniej dzień po jego złożeniu. Jest to szczególnie istotne jeśli chodzi o meble i obrazy na zamówienie.

12. Jak przebiega zakup mebli na raty - ustalanie ilości oraz wielkości rat?

Jeżeli interesuje Cię zakup na raty, możesz skorzystać z usługi eraty Standtander.

Po zaznaczeniu tej opcji płatności zostaniesz przeniesiony na stronę eRaty banku Santander, który obsługuję ten proces i do niego należy kierować szczegółowe pytania dotyczące tej opcji płatności.

13. Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Pamiętaj jednak, że prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku świadczeń, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Czyli w naszym przypadku wszystkie produkty (m.in. meble) tworzone na indywidualne zamówienie.

14. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ MODYFIKACJI MEBLI?

Większość mebli dostępnych w naszym sklepie można spersonalizować, czyli dostosować do swoich potrzeb i indywidualnej przestrzeni. Oferujemy Państwu możliwość wyboru tkaniny oraz wybarwienia drewna. Również zmianę wymiarów.

Przekaż nam wszystkie informacje dotyczące proponowanych zmian, a skontaktujemy się z Tobą zwrotnie i ustalimy, czy podane wytyczne są możliwe do zrealizowania.

15. CZY MOŻNA OBEJRZEĆ SOFY GDZIEŚ NA ŻYWO?

Zapraszamy do naszego Showroomu we Wrocławiu na ul. Stysia 35A. Więcej informacji oraz listę produktów znajdziesz TUTAJ

16. CZY ZMIENIAJĄC WYMIAR MEBLI SĄ ZA TO DODATKOWE OPŁATY?

Każdy przypadek jest rozpatrzony indywidualnie. Prosimy o przesłanie zapytania, jeżeli zmiany będą możliwe do wprowadzenie otrzymają Państwo również wycenę.

17. Czy otrzymam bezpłatnie próbki tkanin przed złożeniem zamówienia?

Oczywiście. Wystarczy, że prześlesz nam swój adres i listę próbników, a wyślemy je do Ciebie pocztą.

Więcej informacji tutaj - Zamów bezpłatne próbki tkanin

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony