+48 792 802 839 (11:00-18:00) sklep@decostreet.pl
Zwroty i reklamacje

1. Anulowanie Zamówienia

Zamówienia złożone u Sprzedawcy mogą Państwo anulować w następujących przypadkach:

  • jeżeli przedmiotem Zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w szczególności:
    • Towar wykonany na indywidualne zamówienie, zawierający na stronach Sklepu w opisie informację: „Produkt wykonywany na indywidualne zamówienie, nie podlega zwrotowi”,
    • Towar objętych dodatkową usługą tj. szycia, cięcia, skracania oraz innych usług powodujących zmiany o charakterze indywidualnym,
    • Towar w postaci obrazów malowanych ręcznie
    do momentu przesłania przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta wiadomości e-mail informującej o przekazaniu Zamówienia do realizacji,
  • jeżeli przedmiotem jest inna rzecz niż wskazana punkcie a) powyżej do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki i przesłania przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta wiadomości e-mail informującej o wysyłce Zamówienia.

2. Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, a towar nabywają Państwo jako Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta (jednoosobowa działalność gospodarcza w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Państwu w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności:

  • w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, w szczególności w odniesieniu do:
    • Towarów wykonanych na indywidualne zamówienie, zawierających na stronach Sklepu w opisie informację: „Produkt wykonywany na indywidualne zamówienie, nie podlega zwrotowi”,
    • Towarów objętych dodatkową usługą tj. szycia, cięcia, skracania oraz innych usług powodujących zmiany o charakterze indywidualnym oraz
    • obrazów malowanych ręcznie, zgodnie ze wzorem obrazu dostępnego na stronie Sklepu, według indywidualnych potrzeb klienta;
  • umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia umowy;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaję nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

Uprawnienie do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy dnia wydania klientowi Towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: sklep@decostreet.pl - w temacie wiadomości prosimy o wpisanie „Odstąpienie od umowy” lub korespondencyjnie na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Braniborska 44, 53-680 Wrocław.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Zakupiony Towar należy zwrócić na swój koszt na adres wskazany przez Sprzedawcę w przesłanym na Państwa adres poczty elektronicznej potwierdzeniu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, a w przypadku niewskazania adresu ww. potwierdzeniu- na adres Decostreet ul. Braniborska 44, 53-680 Wrocław.

Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym Regulaminie.

3. Reklamacja towaru - produkt wadliwy

Reklamację produktu z tytułu rękojmi mogą Państwo zgłosić w ciągu 2 lat od daty jego odbioru.

Zgłoszenie reklamacyjne obejmujące dokładny opis wady oraz zdjęcie uszkodzonego produktu mogą Państwo wysłać na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: sklep@decostreet.pl - w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa "Reklamacja lub korespondencyjnie na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Braniborska 44, 53-680 Wrocław.

Przykładowy formularz reklamacyjny znajduje się poniżej:

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji towaru zgłoszonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Państwa, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru zostaną Państwo poinformowany drogą mailową.

Sprzedawca nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

4. Reklamacja w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.

Reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu mogą Państwo zgłaszać pisemnie na adres poczty elektronicznej: sklep@decostreet.pl, telefonicznie pod nr 792 802 839 albo korespondencyjnie na adres siedziby Sprzedawcy - Decostreet ul. Braniborska 44, 53-680 Wrocław.

W reklamacji powinni Państwo podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację!

Formularze do pobrania:

Zwrot towaru: pobierz

Reklamacja towaru: pobierz

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium